Σάββατο 10 Απριλίου 2010

- ATTENTION: DEN EINAI ANEKDOTO!!

ΓΕΓΟΝΟΤΑ

> >- Αν τσιρίζεις για 8 χρόνια, 7 μήνες και 6 μέρες, θα δημιουργούσες ηχητική ενέργεια που θα αρκούσε για να ζεστάνεις μία κούπα καφέ!

(Δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο!)


> >- Αν κλάνεις συνεχώς επί 6 χρόνια και 9 μήνες, παράγεις αρκετό αέριο για να φτιάξεις μία ΑΤΟΜΙΚΗ ΒΟΜΒΑ!

(Τώρα, κάτι κάνουμε)


> > - Ο οργασμός από ένα γουρούνι κρατάει 30 λεπτά!!!!

(Στην επόμενη ζωή μου, θέλω να είμαι γουρούνι!)

(Πως όμως το κατάλαβαν αυτό, και γιατί το έψαξαν;;;)


> > - Αν χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο, χρησιμοποιείς 150 θερμίδες την ώρα.

(Μην το δοκιμάσετε στο σπίτι.... Στην δουλειά ίσως;;;)

(Εν τω μεταξύ, ακόμα δεν μπορώ να χωνέψω το θέμα με το γουρούνι...)


> > - Οι άνθρωποι και τα δελφίνια είναι τα μοναδικά όντα στην γη που κάνουν σεξ όχι μόνο για την αναπαραγωγή, αλλά και για ευχαρίστηση.

(Γι αυτό ο Φλίπερ το δελφίνι στην γνωστή σειρά της τηλεόρασης, συνεχώς χαμογελούσε;)

(Και τα γουρούνια έχουν 30 λεπτά οργασμό? Δεν μου φαίνεται δίκαιο αυτό!)


> >- Ο ποιο δυνατός μυς στο σώμα μας, είναι η γλώσσα.

(Μμμμμμμμμμμ..........)


> >- Οι δεξιόχειρες άνθρωποι ζουν κατά μέσο όρο 9 χρόνια περισσότερο από τους αριστερόχειρες.

(Αν χρησιμοποιείς και τα δύο χέρια, χωρίζεις την διαφορά των χρόνων στα

δύο?)


> >- Το μυρμήγκι μπορεί να σηκώσει 50 φορές το βάρος του, και να τραβήξει 30φορές το βάρος του, και πέφτει πάντα στην δεξιά πλευρά όταν ζαλιστεί.

(Το μυρμήγκι από τι ζαλίζεται? Πίνει μπύρα BUD)

(Πλήρωσαν οι φορολογούμενοι πολίτες για αυτήν την έρευνα?, θα ήθελα κάποιος να μου δώσει μια υπεύθυνη απάντηση σε αυτό το θέμα!)


> >- Οι πολικές αρκούδες, είναι αριστερόχειρες!

(Καλά, και ποιος νοιάζεται γι αυτό? Και πως το ανακάλυψαν?)


> > - Το γατόψαρο, έχει πάνω από 27,000 γευστικές απολήξεις.

(Τώρα τι είναι ΤΟΣΟ νόστιμο στον πάτο της λίμνης... ποιος ξέρει!)


> > - Οι ψύλλοι μπορούν πηδήξουν 350 φορές το μήκος του σώματός τους. Είναι σαν να πηδάει ένας άνθρωπος ένα ολόκληρο γήπεδο ποδοσφαίρου!


> > - Μια κατσαρίδα ζει για 9 μέρες χωρίς το κεφάλι της πριν πεθάνει από
ασιτία.

(Τρομακτικό! Μπρρρρ....)


> > - Το αρσενικό «αλογάκι της Παναγιάς» δεν μπορεί να εκσπερματώσει όσο το κεφάλι του είναι συνδεμένο ακόμα με το σώμα του. Έτσι το θηλυκό, τον βοηθάει την κατάλληλη στιγμή, αποκεφαλίζοντάς τον.

(«-Αγάπη μου, τελειώνω τώρα, ναι, ναι, ναι... Τι κάνεις αγάπη μου?....Μη το κεφάλι μου... πονάει..ΑΑΑΑΑΑΑΑ»)

(Τουλάχιστον τα γουρούνια περνάν καλύτερα!)


> > - Μερικά λιοντάρια, ζευγαρώνουν 50 φορές την ημέρα...

(Εγώ πάντως εξακολουθώ να θέλω να είμαι γουρούνι στην επόμενη ζωή μου!)

(Προτιμώ την 'Ποιότητα' από την 'Ποσότητα')


> >- Οι πεταλούδες μυρίζουν με τα πόδια τους.

(ουουου... πολύ φετιχιστικό!)

(Είναι σχεδόν το ίδιο βλακεία όπως και με το γατόψαρο!)


> > - Το μάτι της στρουθοκαμήλου είναι μεγαλύτερο από τον εγκέφαλό της.

(Ξέρω κάποιους φίλους που έχουν το ίδιο πρόβλημα!)


> > - Τα χρυσόψαρα δεν έχουν εγκέφαλο

(Και τέτοιους φίλους έχω!)


> >Μετά από όλες αυτές τις έρευνες, ένα πράγμα έχω να πω:


ΤΥΧΕΡΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ :lol:


Μετά τιμής,
taxidioths

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Μουριών

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός Μουριών και το κλεμμένο όνομα! Η ιστορία μας ξεκινάει από την Οθωμανική αυτοκρατ...